min dag på Öland

två bilder från en kväll här på öland på bryggan. så jäkla mysigt vi haft det när vi sutiti och snackat där hela kvällarna/nätterna.
idag först åkte vi ut lite på landet, kollade runt lite, käkade glass på ett lantcafe och sånt där mysigt. sen har vi även varit med annie, spelat lite wii& badat. det var 23-24 grader i vattnet med sjukt höga vågor, såå häääärligt! sen har vi ju såklart chillat runt lite och sådärra. ikväll blir det att ut som vanligt. anna hänkar även på. blir nog även en kanon kväll. sista kvällen, imorgon någon gång drar jag mig hemmåt.. men vi hörs hörni!

Kommentarer
Emma

Fin blogg!

Kolla gärna min :)



wwww.xempa.myshowroom.se



Blogg: http://xempa.myshowroom.se
2011-07-03 @ 13:43:06




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback