i sommarstugan.


en bild från förra året när linnea var med mig här.

som ni ser på rubriken så är jag i min sommarstuga nere i skåne. har haft en härlig dag här nere! kan berätta lite kort. åkte från sara vid halv 11 ungefär. (hade förövrigt en super bra kväll/natt med tjejerna igår, kommer bilder!) sen åkte vi ner hit. och här har jag mest bara glidit runt och chillat. ätit en massa, cyklat& handlat, gått på stranden med mamma i någon timme, suttit med citron i håret, saltvatten på kroppen& bikinin på och solat. är väll lite av de som mina dag bestått av. har varit en super varm& bra dag. ikväll blir det att gå en runda antagligen, sitta ute och prata& käkar jordgubbs. imorgon är vi här halv dagen sen blir det fotbollsmatch. så kommer nog inte blogga förens på måndag. ni får hålla ut, haha. har det bra!

Kommentarer
Veronica

Tack så jätte mycket =) söt bild!



Blogg: http://veronicasadventure.blogg.se/
2011-05-23 @ 14:25:40
Veronica

Det var så lite så =)



Blogg: http://veronicasadventure.blogg.se/
2011-05-23 @ 14:41:17




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback