dagen innan skolstart!


två bilder från igår som är tagna av min fina kusin elina.. gillar mina ögon på sista bilden faktiskt.. där ser ni min klänning med som jag köpte på weekday i göteborg och mina sko är köpta på scorett. till det hade jag en svart kavaj från h&m.
haft lite blogguppehåll.. blev bara ett tidinställt inlägg igår. har inte haft tid, lust eller någonting. men kan berätta lite vad som hänt. igår på dagen var jag med linnea. andra avenyn, käk, wii och mys blev det. sen vid eftermiddagen/kvällen åkte jag till mormor som fyllde år. var mest med mina fina kusiner max och elina! fin kväll där med massa bilder som kommer när dom kommer. idag har jag bara varit på fotbollmatch. fölorade med 2-1. störande att dom gjorde mål i sista minuten. mer idag blir det bara att chilla för imorgon börja skolan, ångest. känns som sommarlovet har gått sjukt fort. men ja, har det bra!

Kommentarer
Elina

Haha, bilderna såg bättre ut här än på den lilla skärmen på kameran. ;)



Blogg: http://elinasbeautyblogg.blogg.se/
2011-08-21 @ 22:27:54
Anonym

- :)!



Blogg: http://dajeroma.blogg.se/
2011-08-22 @ 03:54:02




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback