degig dag..


3 bilder från tidigare idag. silvriga nagellacket är från depend och dom andra som tillhör nagelkittet dom står på är från Tyskland. och på sista bilden en typsikt look för en sjukalice. fräsht!
idag har det varit en hemma dag hela dagen. bara legat och degat nästan. har gjort en sak till, målat naglarna. blev sådär nöjd. fast dom är finare än på bilden tycker jag. plus att det är rätt mycket utanför på bilden. och ni som undra vad jag har under mitt långfinger, ni kan vara lungana det är bara en skugga.. haha! ni kanske undra varför jag bara legat hemma för jag skulle ju på fotbollläger idag och igår. var där igår och det var super fast sen på kvällen började jag känna mig sjuk och idag på morgonen mådde jag inte alls bra. så blev att stanna hemma.. ont i magen, halsen, kroppen, febrig och inget stämmer.. men börja redan känna mig bättre. nu ska jag och bror kolla någon bra film. vi hörs!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback