tillbaka!


en gullig bild på mig och mina fina tjejer när vi var ute och fotade sara. hur ser jag ut ?..
haft en liten bloggpause som ni nog har sett. har inte haft tid, ork eller något. haft fullt upp nästan hela dagarna och när jag inte har haft det så har jag varit sjuk eller trött. bla. det som hänt är väll fotbollsläger, mys/spa kväll med bästa linnea, fotbollsmatcher, klippt mig, skolläger eller vad man nu kallar det (sov över och hade det helt awesome med min klass), fotbollsträningar, kräftskiva och mys med linnea och lite annat folk, gått på fotoutställningar, gått ut och ätit på resturang osvosv. och idag ligger jag hemma sjuk.. ska försöka blogga så mycket jag kan nu men kommer bli svårt för det är mycket skola. men vi hörs!

Kommentarer
linnea

jag älskar er mina bästisar!



Blogg: http://linneasannaevelina.blogg.se/
2011-09-05 @ 15:38:24




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback