lovet i fixcam


lite blandade bilder från veckan som gått med fixcam.. nu är mitt lov slut, ångest.. gick så snabbt och jag som skulle göra så mycket som inte blivit gjort. här sitter jag nu, imorgon börja skolan. 2 prov denna veckan, har inte börjat kolla på dom än. menmen.. har hunnit med en del kul iaf! början av lovet blev det en skidtur, innan all snö gick bort. sen blev det en mysig spakväll med tjejerna, en sväng till ikea, härligt vårväder som drog in i förgår, jäkla god efterrätt jag gjorde igår när några vänner till familjen kom hit och slutligen lite bilder på mig. använde mina älskade jeans, och sen en bild ''här är jag, kolla på mig!'' och sista bilden när jag har på mig mitt nya nagelack och halsring som jag köpte i onsdags då jag och linnea var inne i växjö och shoppade och kollade på bio. lite av mitt lov fick ni här.. förstår om ni inte orka läsa.. haha! men iaf så ska jag nu fixa till mig och sen ska jag plugga sen blir det en runda ut och fota i det härliga vädret! senare blir det fotbollsträning och resten av kvällen blir det mysa framför tv:en och tagga skoldag.. usch!

Kommentarer
ida asperud ♥

Du är såååå fin!! :)



Blogg: http://idasperud.blogg.se/
2012-02-26 @ 18:16:10
Natti -

Allt bra? :D

Kram



Blogg: http://twoasiians.blogg.se/
2012-02-26 @ 21:01:29




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback