hösten..


4 bilder från förra hösten.. om ni undra varför det står aliceemanuelsson.blogg.se så är det för att jag hade det på mina bilder på minna förra blogg.
många bli väldigt depprimerade när hösten kommer men jag fattar egentligen inte varför. vi bor i sverige och ALLA vet att efter sommarn kommer hösten och då blir det kallt. så varför deppa och inte göra det bästa av det? fast själv tycker jag det ska bli lite mysigt med höst om man tänker efter.. härliga shopping dagar med fina vänner och handla en massa mysiga stickadetröjor och jeans som sitter perfekt, gå runt med en mysig halsduk och kasta sig i stora lövhögar, bada i varmtbubbelbad, ta en massa fina höstbilder, grotta in sig med te& varmchoklad framför en massa favoritprogram och bara mysa hela den här perioden. när jag tänker på det längtar jag till hösten. ni får väll hålla med lite om att det känns sjukt mysigt?

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback